琵琶湖らいだぁ
 
賞見期限ギリギリのブログ。お早めに。
 



沖縄より愛を込めて。

ちゅーや雨だとちちうたぐとぅ一ひーじー、家でよーんなさびらでぃうみてぃうぃびたんが、みーさまちゃんらふかは快晴うてぇーあいびらんたんしがくむいやびたん。
なまからやながあみぬシーズンだしなまはーえーしいが行かねばいちはーえーすん!でぃいーんくとぅんでぃ着替え 済ませいざ、玄関ぬ重たいドア 力うっさなー開きーねー、うまねー目ん眩むぐとぅし眩しさと春ぬ芝んどぅやるいばさ。
鳥たーや囀り、学校むどぅいぬわらばーたーぬがんじゅーあらんぃーが響いてうぃびたん。
わんねーうみたん。

あちさん、さららんしー。



6月3日(金) | トラックバック(0) | コメント(2) | 徒然なるままに。 | 管理

コメントを書く
題 名
内 容
投稿者
URL
メール
オプション
スマイル文字の自動変換
プレビュー

確認コード    
画像と同じ内容を半角英数字で入力してください。
読みにくい場合はページをリロードしてください。
         
コメント

沖縄いいよね

みな○くんが来いよとか言ってたしホントにおしかけてやろうかなー。

 by 大佐 | 6月3日(金)

マディ!?

みな丸くんすっかり住民になってるな…
すんげー黒くなってそう!
そんなこと言われると行っちゃいたくなるな~
てか最新情報ないの!?


 by 寿太郎 | 6月4日(土)


(1/1ページ)